idag tar jag nya tag

Vaknade av att solen sken in genom fönstret idag. Jag vet ärligt talat inte när jag såg solen sist. Allt för längesedan. Jag bestämde mig genast för att idag skulle bli en bra dag, jag ska bestämma mig för saker jag ska göra idag och GÖRA DEM. Jag började med att sätta mig i sängen med en skål fil med mammas musli i, tänker lite på dej då. 
 
Jag ska gå till kaffebrenneriet med Ulrika och ta en fika, jag ska skicka ett mejl till EH, jag ska läsa en del i boken jag gav mamma i julklapp och som jag själv nu har börjat läsa. "i kroppen min" av Kristian Gidlund. Den är riktigt bra och jag älskar sättet han skriver och sätter ord på saker. Jag ska duscha, gå till gymmet, 
 
 
 
från när mamma var här o hälsade på mig, på någon mysig resturang med äcklig soppa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0