Kvällstankar

Och det värsta är att jag inte har svaren och inte mamma heller, och det skrämmer mig. För vem har då svaren jag söker efter? Jo jag må
ste helt enkelt ta reda på dem och det är inte det enklaste. 

Var på konsert i söndags förresten. 30 seconds to mars, mina favoriter, här i Oslo. Fick inte med mig någon så hittade två från Sverige som skulle åka vidare och se dem i Norge efter de sett dem i Sverige. De ville gärna hänga med mig och Gud vad söta de var. 37åriga mammor var dem, som var lika stora fans som jag!! Vi pratade massor om bandet och fick se en grym show mer ballonger, häftiga ljus, konfetti och massor med folk som fick komma upp på scen... Ja tyvärr blev det inte jag denna gången heller med vad tusan, nästa gång!! Detta var tredje gången jag såg dem och fler ska det bli. Lovar. Jag ser fram emot att bli "gammal" med man och barn o hela kittet men fortfarande vara ett riktigt fan, för det hoppas jag inte att jag ger upp helt. Jävlar vad cool jag kommer vara. 



Har klippt mig också! Supernöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0