Det var inte igår

Har inte skrivit här på länge nu, vet inte varför, men ni vet man får såndär lust att skriva ibland och nu på senaste har jag inte känt att jag har behövt det. Inte har jag orkar lägga ut bilder heller , men det har jag faktiskt gjort på min tumblr :) enhimmelsktanke.tumblr.com så håll utkik där! dock vill jag inte lämna den här bloggen totalt, funderar kanske lite på att byta bloggnamn... var ju trots allt längesedan jag skapade denna ... 
 
Men för en liten uppdate är jag inte längre i Norge utan har flyttat hem till Växjö. Efter många om och men har jag kommit fram till vad jag ska göra till hösten. Jag ska nämligen börja på en folkhögskola på öland med inriktning dokumentärfilm. Lät sjukt kul enligt mig, lite flummigt kanske men vadfän. Jag tycker absolut att jag borde blogga mycket när jag börjar skolan, men det vet vi aldrig om det blir så. Just nu flänger jag mest runt och gör det jag känner för, svensk sommar är trots allt det jag gått runt och längtat efter hela året. Jag ska inte klaga men det har varit så sjukt jäkla varmt dessa dagarna nu. Så varmt så jag inte vet var jag ska ta vägen, och det är inte ofta vill jag lova. Nu senast var jag på säljerydfestivalen och hade det riktigt fint, vi får se om det blir några mer festivaler i sommar eller om det blir annat. Ha det fint och glöm inte checka tumblr, speciellt om ni vill se bilder!! 
 
Goodbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0