How the fuck tänker ni???

Jaaaa...
Är rätt så arg!!
Hur i fucking helvete kunde de helt efterblivna föräldrarna i "Ung och bortskämd" rösta ut Ellinor???
Hon fick städa en hel bur med typ bajs.. medans paulina och karolina höll på att sminka sig i typ hela avsnittet,
Hm.. Ska jag köpa sminkborttagning eller mat? Hm.....
Hur mycket har de lärt sig om de alltid tänker så??
Och jag kan bara säga att Pauliiiiiiinas pappa kan dra någonstans.. så jävla jobbig!!!
Uh.. Paulina gör alltid bra saker blablabla..     Paulina det var de andra föräldrarna som tyckte du var dålig idag men du var bäst, fortsätt så så vinner du. Du gör aldrig dåliga saker .. wtf alltså.. kritik?

Men Tim-Joel ska vinna alltihop , annars vet jag fan inte hur föräldrarna som sitter där tänker?
Tim-Joel och Ellinors mammor är ju bara bäst, säger sanningen iaf?

äch, fortfarande arg över att Ellinor åkte uuuuuuuuuuuuuuut. ååååååååååååå vad gjorde hon dåligt egentligen? Vad?


Bästa kvalitén i know... haha. Men är lite smått arg alltså.

 Ellinor i Ung och bortskämd

Senaste avsnittet här : http://svtplay.se/v/2266242/ung_och_bortskamd/del_6_av_8


Mene Glad Lucia eller vad man säger, hare myspys. ♥


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-14 @ 21:05:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0