jävla jävel

det gör mig ledsen att du gjorde såhär. Du skulle kämpat lite istället, men nej. Inte ens ett förlåt? Om jag inte är värd mer än så för dig tycker jag det är bäst såhär. Tyvärr, men jag trodde aldrig att du var en sån människa. Är ändå glad för min egen skull på något vis, du fick något jag slapp. Tack. Gjorde dig även någon typ av tjänst och införskaffade det åt dig. Varsågod, ja tack men nej tack. Kan inte ens tänka mig vad jag hade varit för en hemsk människa om jag hade hållit kvar. Jag hade blivit så fasthållen. Jag hade ett liv och jag ville göra saker, det var därför det inte kunde fungera. 
 
Vi levde livet, och vi skall leva livet. 
Härligt. 
Förresten fyller denna brud 19 värdelösa år om sådär två dagar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0