alla behöver det

 
 
 
 
Ni spottar ur era liv på mig, varför gör ni det? 
Alla vill ha någon som lyssnar såklart. 
Är det inte tid att tänka på vem som lyssnar då. 
Lyssnaren kanske också vill att någon lyssnar då och då. 
Det är mörkt och kallt även fast det är tjugotre grader. 
Staden känns främmande för mig, men jag vill ändå inte åka hem. 
Det finns ingenting hemma, egentligen ingenting här, men snart gör det de. 
Ni gör mig besviken men när jag inte är hemma gör ni mig glad.
Jag letar efter någonting som känns, någonting som betyder något. 
Du känns, och du betyder någonting. Det är fan en jävla tur. 
Jag har tänkt, varit pressad. Nu när allt är lugnt får jag tråkigt. 
Det lär kanske är möjligheternas land, men det lär dröja innan vi kan andas ut. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag avskyr så att jag inte hann prata med dig innan du åkte, åh.. Men du, du kommer hitta rätt snart, det kommer du! Och jag är ett meddelande bort när allting känns helt jävla knasigt. <3

Svar: åh finis. du är bäst! Det är lugnt, kommer väll hem nån helg om ett tag igen förhoppningsvis hhi <3
Louise

2013-09-25 @ 00:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0