kärlek

Ni finns där när ingen annan gör det. Ni kommer finnas där så länge jag ber er att göra det. 
När allting känns riktigt skit så finns ni alltid där för mig. Ni får mig att vilja kämpa, på något vis så övertalar ni mig att jag klarar allt. På samma sätt som ni har kämpat för att komma dit ni är idag. Att lyssna på er underbara musik får mig att försvinna och glömma verkligheten. Jag blir helt uppslukad och fylls av kämparglädje. Jag vet inte vad ni gör med mig men jag vet varför jag älskar er så mycket varje gång ni får mig att känna sådär. Jag vet inte om något annat kan få mig att bara glömma allting så fort samtidigt som jag fylls av en musik som betyder så mycket för mig. När jag famlar i mörkret plockar ni upp mig och övertalar mig att jag kan uppnå mina drömmar. Jag vet inte hur det kommer sig, men det känns precis så. Hela min kropp fylls av underbara ljud och låter mig segla iväg. Jag vet inte hur jag skulle hanterat det jobbiga utan er, antagligen på andra sätt, men ni hjälper mig när jag inte vill prata med någon. Mina problem känns så små och obetydliga helt plötsligt och allt känns möjligt. Era texter är magiska och får mig att verkligen tro även om allt kändes meningslöst och omöjligt från början. Era texter är utöver det normala och får mig att upptäcka något nytt. Jag är så glad att jag har er och att ni ger mig precis vad jag behöver, det är kanske därför ni är så speciella för mig. Det är svårt att förklara exakt varför ni får mig att känna så, men ni har lyckats och det känns så fint. Jag förstår inte hur ni, ända från första början fångade upp mig bara sådär. 
Det gör mig så förbannad att någon bara ger upp sådär för det är enklast så. 
 
- I need a new direction, cause I have lost my way. All we need is faith. 
This is a fight to the death. 
 
och som Erik brukar säga, det händer ju nånting i alla fall. Man har ju inget tråkigt liv... 
 
 
 
What if I wanted to break?
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if I fell to the floor?
Couldn't take all this anymore
What would you do?

Come
Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

What if I wanted to fight?
Beg for the rest of my life
What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for?
I'm not running from you

Come
Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, this is who I really am

Come
Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

Come, break me down
Break me down
Break me down

(You say you wanted more)
What if I wanted to break?
(What are you waiting for?
I'm not running from you)
What if I, what if I,
what if I, what if I...
(Bury me, bury me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0